EKONOMİ SERVİSİ – Telsell projesi, ‘İşletmeden İşletmeye En Güzel Müşteri Tecrübesi – Best B2B CX’ kategorisinde altın mükafata layık görüldü. İki şirketin ortaklaşa geliştirdiği Telsell; alanda erişimi sıkıntı olan küçük ölçekli bakkal, market, kafe üzere farklı işletmelere hizmet veriyor. Telsell; uzak aradaki noktalara araçla gidip sipariş almak yerine; müşterilere davet merkezi, imajlı görüşme, anlık iletileşme ve robotik süreç otomasyonu (RPA) üzere dijital hizmetleri kullanarak ulaşıyor. İşletmeler sunulan satış hizmetinin yanı sıra teknik dayanak ve satış eğitimi takviyesini de dijital kanallardan alabiliyor.
Turkcell Küresel Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur, verilen mükafatla ilgili olarak şunları söyledi: “15 bin çalışanımızla bölümünde öncü bir şirket olarak, müşterilerimize başarısı global ölçekte de verilen ödüllerle tescilli, eşsiz bir dijital müşteri tecrübesi sunuyoruz. İnşa ettiğimiz müşteri tecrübesinin milletlerarası alanda örnek gösterilmesinden ötürü gururlu ve memnunuz.”